Мемлекеттік коммуникация: олқылықтар мен шешу жолдары
ОФЛАЙН ЖӘНЕ ОНЛАЙН ҚАТЫСУШЫЛАРДЫ ТІРКЕУ
WELCOME КОФЕ
ФОРУМНЫҢ АШЫЛУЫ
Алғысөз
Әсел ҚАРАУЫЛОВА, Қазақстан Баспасөз-клубы мен PG Communications коммуникациялық тобының президенті;
Бас серіктес "Теңізшевройл" ЖШС;
Шынар ЖӘНІБЕКОВА, "PR-шы" Клубының президенті.
ЗАҢҒА БАҒЫНҒАН ОНЛАЙН: САЛЫҚ ЭФФЕКТІСІ МЕН НАРЫҚТАҒЫ ТӘРТІП
НЕГІЗГІ ПЛЕНАРЛЫҚ ОТЫРЫС
Онлайн-платформалар мен онлайн-жарнама туралы жаңа заң пост-шындық пен фейк-ньюс дәуірінде ақпараттық кеңістікке жағымды әсер бере ала ма?
Нарық ойыншылары үшін қандай қатерлер мен мүмкіндіктер бар?
Модератор:
Ақсұлу САҢҒАЛИ, медиа тренер, PR-сарапшы, PR-шы.
Спикерлер:
Алишер МҰҚАЖАН, директордың орынбасары, БАҚ саласындағы мемлекеттік саясат департаменті;
Қарлығаш ЖАМАҚҰЛОВА – «Әділ сөз» халықаралық қорының президенті, PR-шы;
Айбар ОЛЖАЕВ, коммуникация бойынша ЕҚЫҰ ұлттық кеңесшісі, «Қазақстанның орнықтылық қоры» АҚ PR-менеджері, PR-шы;
Айнұр САРТАЕВА, ҚР Мемлекеттік кірістер комитеті баспасөз-қызметінің басшысы.
КОФЕ-БРЕЙК
#ЖАҢАҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТ КОММУНИКАЦИЯСЫНЫҢ ЖҮЗІ ҚАНДАЙ
Жаңаруға ұмтылған Қазақстанның «Еститін мемлекет» тұжырымдамасы іс жүзінде қандай? Халықпен тілдесетін мемлекеттік коммуникаторлар жұмысы жүйелі ма?
Модератор:
Салтанат ӘСКЕРБЕКҚЫЗЫ, сөз шеберлігі жөнінде тренер, бизнес-тренер, PR-шы клубының мүшесі.
Спикерлер:
Ерлан ӘБІЛ, ҚР Президенті жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы, ректор;
Самал ИБРАЕВА, Ulysmedia.kz ақпараттық-талдау сайтының негізін қалаушысы және бас редакторы;
Ерболат МҰХАМЕДЖАН, Maqsut Narikbayev University басқарма төрағасының орынбасары;
Сәкен ДIЛДАХМЕТ, Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Баспасөз хатшысы.
ТҮСКІ АС ЖӘНЕ NETWORKING
МЕТА-ӘЛЕМДЕГІ PR-ДЫ МЕҢГЕРУ
Болашақта әр компания, мемлекеттік орган өз мета әлемін құратын болады. Адамдар виртуалды түрде сол әлемде өмір сүріп, қарым-қатынас орнатып, сауда-саттық жасайды.
Болашақта мета әлемдер арасында бәсеке күшейеді. PR-мамандарға қазірден бастап қандай дағдыларды меңгерген жөн? Қазір қолда қандай құралдар бар және дәл қазіргі таңда оларды қалай қолдануға болады?
Модератор:
Махаббат САДВАКАСОВА, PR DRIVE, PR-кеңесші, PR-шы.
Спикерлер:
Шынар ЖӘНІБЕКОВА, "PR-шы" Клубының президенті, "Қазақстанның орнықтылық қоры" АҚ Сыртқы байланыстар қызметі жетекшісі, "Media Marketing" негізін қалаушы;
Гауһар КЕРИМОВА, PR-кеңесші, PR-шы;
Кирилл КУРАЧЕНКОВ, CEO, иммерсивті технологиялар Cifrom компаниясы;
Альмира ГИНЯТУЛЛИНА, Infoland компаниясының директоры;
Жазира БАЙДАЛЫ - Алматы Менеджмент университетінің PR-директоры, блогер.
КОММУНИКАЦИЯ ШЕБЕРЛІК СЫНЫБЫ. PRАКТИКУМ.
PR-кейстер, құралдар мен шешімдер. Шеберлік сыныптары.
Спикерлер:
Динара БИРМАГАНБЕТОВА, "Gedeon Richter KZ" (Гедеон Рихтер КЗ) ЖШС PR-менеджерi;
Аида ДОСАЕВА, Стратегиялық коммуникациялар бойынша сарапшы, PR-шы;
Айнұр ЖҰМАДІЛОВА, баспасөз-қызметі жетекшісінің орынбасары, ҚР Ұлттық Банкі;
Асқар ЖАПАРОВ - медиа сарапшы, "SG Brand" бренд агенттігі.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІГІ. АҚПАРАТТЫҚ ШАБУЫЛДАР МЕН ОЛАРҒА ҚАРСЫ КҮРЕС РЕСУРСТАРЫ
Мүмкін сценарийлерді модельдеу бойынша интерактивті сессия.
Жетекші фасилитатор:
Фатима КОСАЕВА, Қазақстандағы ERG компаниясы, ұжымдық коммуникациялар бойынша директор.